زیرو کلاینت ها کلاینت هایی هستند که نمی توانید در سیستمی که بر روی آنها نصب است تغییری ایجاد کنید. به همین منظور به آنها پیشوند زیرو که همان صفر است را داده اند.در واقع آنها رم،حافظه و پردازشگر را از سرور مرکزی به اشتراک میگیرند.

د رموارد زیر برتری زیرو کلاینت ها را نسبت به پی سی ها مرور خواهیم کرد.

·         مصرف برق به وات

بسته به نوع مصرف و زمان مصرف پی سی ها مصرف برق آنها از 260وات تا 410 وات متفاوت می باشد .این مصارف از گذسته تا به حال با اقزایش تکنولوژی و به کار بردن تجهیزات به روز تر افزایش یافته است. اگر شما به طور میانگین در روز 11 ساعت از پی سی خود استفاده کنید در طول یک سال باید چیزی حدود 170 هزار تومان بابت استفاده از پی سی خود عزینه برق بدهید.در صورتی که رنج مصرفی زیرو کلاینت ها از 4 وات تا 16 وات تعریف شده است که حدود 45 برابر کمتر نسبت به پی سی ها برق مصرف می کنند.

·         فضای اشغالی زیرو کلاینت

در عصر جدید با کوچک تر شدن فضای ساختمان ها بحث دست و پا گیر بودن پی سی ها بسیار جدی شده است.زیرو کلاینت ها علاوه بر ظریف و باریک بو.دن و بی صدا بودن میتوانند حتی پشت مانیتور شما هم وصل شوند تا محیطی بزرگتر و بهتر ، بی صدا و شکیل را برای شما به ارمغان بیاورند.

·         زمان بالا آمدن

در زیرو کلاینت سما حداکثر با 15 ثانیه تاخیر طرف هستید در صورتی که این زمان در پیسی ها گاها به 90ثانیه و یا بیشتر هم کشیده میشود که باعث کلافگی شما و کم شدن بازده کاری خواهد شد.

·         هزینه ارتقای سخت افزاری سیستم

در پی سی های معمولی شما حداکثر بعد از 5 سال نیاز به ارتقای سیستمتان از نظر سخت افزاری دارید .این در حالی است که بازهم تعدادی قطعه کهنه و قدیمی خواهند بود ولی در زیرو کلاینت ها اصلا اینطور نیست.در زیرو کلاینت مشکل اصلا پیچیدگی و ابهام ندارد.تنها کافی است شما سرور اصلی که زیرو کلاینت ها به ان متصل هستند را ارتقائ دهید.آنوقت تمامی این زیرو کلاینت ها هم ارتقائ پیدا خواهند کردوبه همین سادگی.

موفق و موید باشید .

تین کلاینت

هدایای تبلیغاتی